Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Good things happen when you narrow your focus
Welcome to Conference

Write us on info@evently.com

Follow Us

  /  Arne Mosselman

Arne Mosselman

Arne Mosselman verbindt content, technologie en sport als partner bij Helden Media. Samen met Barbara Barend geeft hij leiding aan een contenbedrijf waar 15 creatieven elke dag de mooiste sportcontent maken. Bij Helden was Arne onder meer verantwoordelijk voor alle TeamNL-content tijdens de Olympische Spelen in Rio, documentaireseries als Estavana in het Echt, het Handbalsprookje en Onze Helden en de sportcontentstrategie voor ABN AMRO en Aegon.

Als social strateeg bij reclamebureau \TBWA werkte Arne eerder op onder meer Nespresso, Schweppes en Oreo. Daarnaast was hij actief in een aantal technologie-startups, waaronder koffiebedrijf Moyee Coffee.

De contentwereld staat op zijn kop. Iedereen wil content maken, influencers betrekken en bereik genereren. Maar vanuit welke KPI’s vertrek je? Wat is écht onderscheidende en impactvolle content? Wat mag een ‘view’ kosten, en is die vraag überhaupt wel relevant? Arne verbindt marketingdoelstellingen aan een contentstrategie en vertelt hoe Helden Media inmiddels al voor zoveel verschillende partijen sportcontent heeft geproduceerd.