UNIEK EENDAAGS DIGITAAL EVENT

Programma

Digital Sports Day 2017
  KEYNOTES
9.45 – 10.25

 

DE FUSIE TUSSEN SPORTMARKETING & DIGITALE MEDIA

Peter Sprenger

10.25 – 10.45

 

CONNECTEREN MET BRANDS & FANS

Gerrit Heijkoop

10.45 – 11.10 BREAK in Transit Zone
  SOCIAL MEDIA & FAN ENGAGEMENT CONTENT CREATIE & USER EXPERIENCE DIGITALE CAMPAGNES & TECHNOLOGY
11.10 – 11.50 De kracht en kansen van social media live streaming Storytelling: de route van content naar community management Waarom data een onderdeel zijn in de sponsorstrategie
11.50 – 12.30 State of the art social media strategieën voor sportorganisaties De ontwikkeling van een ‘owned’ digitaal publieksplatform Mobiele technologie & geo targeting op live events
12.30 – 13.30 BREAK met lunch en bezoek aan netwerkplein
  KEYNOTE
13.30 – 14.00
 
“DIGITAL MARKETING POWER KEYNOTE”

Travis Wright

  SOCIAL MEDIA & FAN ENGAGEMENT CONTENT CREATIE & USER EXPERIENCE DIGITALE CAMPAGNES & TECHNOLOGY
14.00 – 14.40 Het managen van social media content m.b.v. social dashboards eSports: zo inspireer je de millennial generatie Personalisatie & data in je digitale marketingcampagnes
14.40 – 15.20 Alle ins & outs van social advertising strategieën Succesvol content creëren zonder budget 5 stappen om de customer journey van sportfans te ontdekken
15.20 – 16.00

 

PERSOONLIJKE Q&A SESSIES MET EXPERTS EN SPREKERS

 

  SOCIAL MEDIA & FAN ENGAGEMENT CONTENT CREATIE & USER EXPERIENCE DIGITALE CAMPAGNES & TECHNOLOGY
16.00 – 16.40 De sportstrategie van social media reuzen Youtube en Facebook Tech Meets Touch: zo ontwerp je de user experience Digitale loyaliteitsprogramma’s in sport
16.40 – 17.00 CENTRALE WRAP UP & UITREIKING DIGITAL SPORTS AWARD
17.00 – 18.00 Netwerkborrel